جدید ترین اس ام اس های بهمن ماه ۹۰
جدید ترین اس ام اس های بهمن ماه ۹۰
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

.

.

.

۰۹۳۸۲۵۳xx28

خوشبختی را در همین لحظه باور کن.لحظه ای که دلی به یاد توست*

(فرشته)

.

.

.

۰۹۳۸۲۵۳xx28

فقط پلی بودم برای عبورت…?فکر تخریب من نباش…?

به آخر که رسیدی،فقط دست تکان بده،?خودم فرو میریزم…

(فرشته)

.

.

.

۰۹۱۳۶۸۰xx45

یارو میره کلانتری میگه که طوطیم گم شده . بهش میگن :خب حالا چیکار کنیم ؟

میگه هیچی فقط فحش هایی که به شما میده نظر شخصی خودشه !

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

کوک میکنم چشمانم را روی امدنت،

نمی آیی و من برای همیشه خواب میمانم.

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

چقدرخدا دوسم داره، که خواست یه چیز بهونه شه

تا سهمم از دیدن تو، تنهایی توی خونه شه

خواست توی آغوش بگیرم، اون که یه عمر دلم میخواست

اون که عزیزتر از همست، قشنگ تر از فرشته هاست

خواست که برام تجربه شه، بوسیدن فرشته ها

آی چه شب قشنگی بود، ممنونتم آهای خدا…

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش

پاییز و زمستونش هم میشه بهتر از بهارش

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

سلامتی همه اونایی که تو دل ما نشستن،کرایه هم نمیدن صلوات.

.

.

.

۰۹۳۹۷۱۴xx81

مرده شب خونه نمیاد فرداش زنش میپرسه کجا بودی میگه پیش دوستم

زنه زنگ می زنه به ده تا از دوستاش ۴ تا میگن اینجا بوده ۲ تا میگن هنوز اینجاست !

سلامتی همه رفیقای با مرام….

(علی)

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های روز ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های سرکاری

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های پند آموز

پیامک جدید

اس ام اس کده

.

.

.

0939767xx59

چه زلزله عجیبى ست “دوستت دارم” که به وقت گفتن آن دلم ریخت،پاهایم لرزید،

دریک کلام “منهدم” شدم!

.

.

.

۰۹۳۶۷۶۴xx44

خوابیدنی که توش “بوس”، ” بغل” و “شب بخیر عزیزم” نباشه کپه مرگه…

سلامتی همه ما مجردا که هرشب  کپه مرگمونو میزاریم !

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

غرق شدم در دریاى چشمانت..

نجات غریق من بگذار قدم بزنم درساحل چشمانت!

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

“دوستت دارم” چقدر عظیم است وقتىبه تو گفتم ودرآن غرق شدم!

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

مثل اتاق زیر شیروانی پر از خاطره بارانم ، کدام واژه می فهمد برایت چقدر دلتنگم؟

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

آنقدرنیامدی که جای خالیت باهیچ چیزپرنمیشودحتی بابرگشتنت

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

خداوندپرسید:میخوری یا میبری؟گفتم میخورم،اما افسوس که نمیدانستم

لذت ها را میبرندوغصه ها را میخورند

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

نگران نیستم که نیایی نگرانم که بیایی ونگران نبودن من نباشی

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

کوچه رادیدی به وقت شب چه تنهامیشود؟بی توازآن کوچه هم تنهاترم…

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

عطری از باغ بهشت، عطر خوبی در هواست! جمعه ها عطر گل یاسی برایم آشناست…

شاید این جمعه بیاید، شاید

پرده از چهره گشاید، شاید…

“اللهم عجل لولیک الفرج”

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

وقتی از دوری تو تموم میشه تحملم / توی دلم داد میزنم خیلی دوست دارم گلم

.

.

.

۰۹۳۹۷۴۶xx53

شاید قانون دنیا همین باشد، من صاحب آرزویى باشم که شیرینى تعبیرش از آن دیگریست…

.

.

.

۰۹۳۹۴۸۱xx90

دنیااین جوریه:اگه گریه کنی میگن کم آوردی -

اگه بخندی میگن دیوونه است-

اگه دل ببندی تنهات میزارن-

اگه عاشق بشی دلتو میشکنند-

بااین حال بایدلحظاتی راگریست

دمی راخندید

ساعتی را دل بست

و عمری راعاشق زیست

.

.

.

۰۹۱۶۷۴۶xx58

درپی اجرای طرح حجاب وعفاف،نگه داری عسل و میرزا قاسمی بایکدیگر

دریخچال حرام اعلام شد(مگر اینکه دریخچال بازباشد)

(ازطرف عسل۱۵ساله ازاهواز)

.

.

.

۰۹۳۷۲۶۴xx07

درهمین حوالی هستندکسانی که تا دیروز میگفتند بدون تو نفس هم نمیتوانم بکشم

اما امروز در آغوش دیگران نفس نفس میزنند!!!

(نادرازشوش دانیال)

.

.

.

۰۹۳۵۷۱۸xx82

نه چمدان داشت،نه روزنامه،نه چتر!

عاشقش شدم،ازکجابایدمیفهمیدم مسافراست؟

(khale suske)

.

.

.

0937631xx98

خودت باش!به اعتمادهیچ شانه ای اشک نریزوبه اعتمادهراشکی هم شانه نباش

.

.

.

۰۹۳۵۷۱۸xx82

کاش اون لحظه ای که یکی ازت می پرسه”حالت چطوره؟”

وتوجواب میدی”خوبم!”

کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه : میدونم خوب نیستی.

(khale suske)

.

.

.

09360048328

جدیدترین اس ام اس های روز ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های سرکاری

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های پند آموز

پیامک جدید

اس ام اس کده

www.SMSKADE.ir

.

.

.

0935650xx04

غزل غزل به یادتو،قدم قدم به پای تو،ستاره های آسمون ،

یکی یکی فدای تو برای ماهان گلم

.

.

.

۰۹۳۵۷۱۸xx82

درعمق آرزوی من است که دروجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک “یاد”

(بسفارش ابولفضلم)

.

.

.

۰۹۱۳۶۸۶xx38

امروزتولد پت و مت توهم مثل من  این پیامک را به خنگ ترین کسی که می شناسی بفرست.

جنبه داشته باش برای خودم نفرست.

.

.

.

۰۹۱۶۷۴۶xx58

خیلی بستی ……..

…………

………..

…….

……….

……

وبلندی در زندکی هست که باید از این بستی بلندی ها درس گرفت.

(از طرف عسل)

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

نمی دانم چه هنگام از کدامین راه…

ولی یکبار دیگر باز خواهم گشت…

.

.

.

۰۹۳۸۰۴۴xx84

درآغوشم ک میگیری ، آنقدرآرام میشوم ک فراموش میکنم باید نفس بکشم !

(Z.MAHSA)

.

.

.

0912150xx99

وقتى سکوت خدا را در برابر راز و نیازت دیدى، نگو خدا با من قهر است،

او به تمام کائنات فرمان سکوت داده تا حرف تو را بشنوند، پس حرف دلت را بگو…

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

اگه یه روز یه پروانه اومد نشست روی سرت تعجب نکن! خسته شده.

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته،

یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟

می گه: په نه په! میخوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند !

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

امروز روز خوشتیپ‌ ترین دوست یا فامیل دنیاست.

تو هم این اس‌ام‌اس رو به کسی‌ که فکر میکنی‌ هیچکس براش تبریک نمیفرسته،بفرست.

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

برای دیدن تو ثانیه ها را میشمارم: از طرف عزرائیل

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

3 توصیه برای بی معرفت ها:

۱

۲

۳

دنبال چی میگردی تو که دنیای معرفتی.!

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

فریاد زدم بدونی بیزارم از جدایی،دلم برات تنگ شده ،عزیز دل کجایی!

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

جز خدا کیست که در سایه مهر ش بخزیم ؛

رحمت اوست که هر لحظه پناه منو توست

.

.

.

۰۹۱۳۸۰۰xx75

بیخودی پرسه زدیم، صبحمان شب بشود.

بیخودی حرص زدیم، سهممان کم نشود.

ماخدا را با خود سر دعوا بردیم. و قسمها خوردیم.

مابهم بدکردیم  ،مابهم بدگفتیم، ماحقیقتهارا زیرپا له کردیم.

وچقدر حظ بردیم،که زرنگی کردیم. روی هرحادثه ای حرفی ازپول زدیم،

ازشمامی پرسم،ماکه راگول زدیم؟

.

.

.

۰۹۱۶۷۴۶xx58

بندبند دل بنده به بندبند دلت بنده ، دلبنددل بنده دل بنده برات تنگه!

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

میدونی الان دارم چی میخورم ؟

*

*

*
حسرت یه لحظه دیدنت..!

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

اهای تو ک عشق منی

ب فکر من باش یکمی

.

.

.

۰۹۱۶۸۲۴xx54

من یک نامه عاشقانه ام بازم کن/محتاج کمی نوازشم نازم کن

هرچند سکه ای سیاهم ای دوست/ درقلک سینه ات پس اندازم کن.

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های روز ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های سرکاری

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های پند آموز

پیامک جدید

اس ام اس کده

.

.

.

0919862xx38

میلاد مبشر عشق و دوستی مسیح (ع) و فرا رسیدن عید بزرگ کریسمس

به شما و سایر مسلمین هیچ ربطی ندارد شما به فکر ادامه ی محرم و صفر باشید !

.

.

.

۰۹۳۹۹۵۹xx00

اینجا رادیو دل است ، صدای مرا از ته دل میشنوید که میگه:

دوستت دارم*-:

.

.

.

۰۹۳۵۸۰۰xx53

سالهاست بر چوبه تیرباران زندگی آویزانم،افسوس که ازشلیک خبری نیست…!

.

.

.

۰۹۳۹۸۶۹xx61

تو کلاس درس خدا، اونی که ناله میکنه رد میشه،

اونی که صبر میکنه قبول میشه، اونی که شکر میکنه شاگرد ممتازه…

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

سلامتی مادرهای قدیم، که وقتی لنگه دمپایی رو پرت میکردن طرفمون، صاف میومد میخورد تو سرمون….!!

TIRDAD

.

.

.

0935906xx62

زیبا فراوان دیده ام، اما تو چیز دیگری/ گلهای خندان دیده ام، اما تو چیز دیگری

در صحبت گل پیکران در خیل شیرین منظران/ دیدم تو را با دیگران، اما تو چیز دیگری

تنها نه از هر دلبری در شهر زیبائی سری/ کس خویش هم زیباتری، آری، تو چیز دیگری….!

TIRDAD

.

.

.

0935939xx96

نگاهت کافیست تادرهواى آمدنت بمیرم،توهمیشه دعوتى،رأس ساعت دلتنگى…

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

آنشرلے هم نشدیم یکے ازمون بپرسہ آنہ! تکرار غریبانہ روزهایت چگونہ گذشت؟!

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

آمدم تامست ومدهوشت کنم امانشد، عاشقانه تکیه بردوشت کنم امانشد،

آمدم تا ازسردلتنگی ام گریه تلخی درآغوشت کنم امانشد،نازنینم

یادتوهرگزنرفت ازخاطرم،سعی کردم تافراموشت کنم امانشد.

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

گناه من گناه بی گناهیست…

تمام هستی ام غرق سیاهیست،ب هرکس دل دادم بی وفا شد

چو پابندش شدم از من جدا شد…!

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

این روزها در نفس هایم

نه…

چندیست نفس نه آه میکشم…

این روزها در آه هایم…

بدجور تمنای بودنت احساس می شود.

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

گفت دعا کن می آید…

گفتم آنکه با دعا بیاید ب نفرین میرود…

خواستی بیایی با دعا نیا با دل بیا!!

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

دیروزها کسی را دوست می داشتی…

این روزها…

دلتنگی ها…

تنهایی ها…

تمام عمرمان ب همین سادگی گذشت…!

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

ب سلامتی نسل من ک خسته شد از بس دزدکی بوسید…

دزدکی حرف زد…

دزدکی در آغوش گرفت…

دزدکی عشق بازی کرد…

دزدکی دوست داشت…

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۵۹۳۹xx96

در رفاقت باوفا بودن شرط مردانگی ست!

ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند!

(مهتاب)

.

.

.

۰۹۳۷۸۸۲xx71

لاتی بگم :قربون دل و قلوت .

سوسولی بگم : تو که منو کشتی .

خارجی بگم : i love you .

اون جوری بگم : جیگر تو .

منصوری بگم : تو عزیز دلمی .

خلاصه مردونه بگم : دوستت دارم !

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های روز ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های سرکاری

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های پند آموز

پیامک جدید

اس ام اس کده

.

.

.

0935835xx47

شاید آن روز که سهراب نوشت: » تا شقایق هست زندگى باید کرد

«خبر از دل پر درد گل یاس نداشت.باید اینطور نوشت،

چه شقایق باشد چه گل پیچک و یاس.جاى یک گل خالیست تا نیاید مهدى،

زندگى بى معناست.

.

.

.

۰۹۱۴۶۰۰xx94

وصیت ائدیرم کی من اولن زامان گوزومی باغلاسین ایستدیگیم آنام

یویولوب کفن بورونن زامان دالیمجا آغلاسین ایستدیگیم باجی

مقاراباش داشیمی  قارداشیم یازسین

سویوخسوز قبریمی قویون آتام قازسین

هامی داغلیب گدن زامان مزاریم اوسته سئوگولوم آغلاسین…

تقدیم به عشقم صیاد

(eli)

.

.

.

0919862xx38

1?

2?

3?

4?

5?

6?

7?

8?

9?

10?

100?

1000?

100000?

100000000?

10000000000?

1000000000000?

100000000000000?

تا کجا میخوای بشماری!

?بیشتر از اینا میخوامت”

(taghdim be kasi ke shode nafasamo zendegim)

.

.

.

0919862xx38

ای خدا Windows دل رابازکن/یک Print ازرحمتت آغازکن

Option غم راخدایا On مکن/فایل اشکم راخدایا Run مکن

نام تو Password درهای بهشت/آدرس Email سایت سرنوشت

ای خداحرف دلم با کی زنم؟/ Help میخواهم کهF1میزنم!

.

.

.

۰۹۱۹۸۶۲xx38

هفته پیش مریض شدم آمپول دادم دست پرستاره.گفت آمپول بزنم؟؟؟

گفتم پ ن پ آبش کن تفنگ بازی کنیم!

.

.

.

۰۹۳۹۶۳۴xx25

نم نم عشقت رابا دریای محبت دیگران عوض نمیکنم حتی اگردرطوفان غمت بمیرم

.

.

.

۰۹۱۳۶۸۰xx45

به غضنفر میگن شغلت چیه؟

میگه:یه.اطلاعاتی هیچ وقت شغلش رو به کسی نمیگه!

.

.

.

۰۹۳۸۰۹۸xx12

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم

هر کس هم که می آید، مسافر است

می شکند هم نمازش را، هم دلم را

و می رود…

MEHDI SUSHIYANS

.

.

.

0936364xx87

میلادمبشرعشق ودوستی،حضرت مسیح(ع)وفرارسیدن عیدبزرگ کریسمس

به شماوسایرمسلمین هیچ ربطی ندارد،شمابه فکرادامه محرم باشید

.

.

.

۰۹۳۵۹۰۶xx62

همه نابغه ها یکی یکی از بین ما رفتن، حافظ، سعدی، ابوعلی‌ سینا، منم حال خوشی‌ ندارم….!

TIRDAD

.

.

.

0937943xx64

خالق من “بهشتی” دارد ، نزدیک ، زیبا و بزرگ

و “دوزخی” دارد، به گمانم کوچک و بعید

و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را . . .

دکتر شریعتی

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

دراین شب هاچه خاموشم ، بیاد تو هم آغوشم

به من گفتی وفادارم ، چه شد کردی فراموشم.

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

اعتنا نکن به آینه ای که تو را به چشمهایت دروغ می گوید.

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۰۰۵xx57

پیش بى درد دمى صحبت از درد مکن،

شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن،

مرد اگر نیست دراین شهر ولى کوه که هست،

تکیه برکوه کن وتکیه به نامردمکن!

(بهار)

.

.

.

۰۹۱۱۶۰۴xx61

هروقت دوستم نداشتی داد نزن آروم تو گوشم بگو تا آهسته بمیرم..

Only

.

.

.

0935799xx05

جا موندن از کسی که دوستش داری،فرقی با مردن نداره…

پس عمری که بىتو می گذره،مرگی است بنام زندگی!!!

.

.

.

۰۹۳۵۷۹۹xx05

دلتنگی”حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکند.

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های روز ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های سرکاری

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های پند آموز

پیامک جدید

اس ام اس کده

.

.

.

0938129xx63

خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق،

رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛

پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.

(حسین.از شاهی)

.

.

.

۰۹۱۷۴۰۷xx86

اگه وجود خدا بشه باورت،خدا یه نقطه میذاره کنار باورت و میشه یاورت.

.

.

.

۰۹۱۹۳۶۰xx62

این روزها اگر در بند عادتیم؛?اما هنوز هم به فکر شهادتیم.

.

.

.

۰۹۳۹۱۵۰xx61

زیبا ترین دیالوگ پدر ژپتو:پینوکیو چوبی بمون دنیای آدما سنگیه…

.

.

.

۰۹۱۲۱۵۰xx99

برای زندگی کردن به کسی اعتماد کن که بتواند ۳ چیز را در تو تشخیص دهد:

اندوه پنهان شده در لبخندت را،

عشق پنهان شده در عصبانیتت را،

و معنای حقیقی سکوتت را.

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

باران،دلم را هوایی کرده تا صبح ببارم…

شاید زمین روزگارم جانی بگیرد!

(میثم)

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

میلاد مبشرصلح ودوستی، پیامبر مهربانی و عشق حضرت مسیح(ع)

و فرارسیدن عید کریسمس به شما و سایر مسلمین هیچ ارتباطی ندارد،

شمابه فکرادامه محرم باشید!

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

بگذارسرنوشت رابه این باوربرسانیم که تونیمه گمشده منی ومن نیمه دیگری ازتو

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۷۹۴۳xx64

چوپان قصه ما دروغگو نبود، اوتنها بود،وازفرط تنهایی فریاد گرگ سرمی داد،

افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد،وهمه در پی گرگ بودند،

دراین میان فقط گرگ فهمیدکه چوپان تنهااست

(میثم)

.

.

.

۰۹۳۹۹۵۹xx00

دانم و دانی که جانم عاقبت ازآن توست ،

پس مزن آتش به جانم چونکه جانم جان تو ست ،

گرزنی آتش به جانم من بسوزم در رهت،

پس بدان هرذره ازخاکسترم  خوا هان توست.

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

گل روتو گل نداره، پیش تو گل مثل خاره…

همه دنیا به چشمم، با همین یه گل بهاره

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

باز  این  خاطره ها  را  عشق  است

دیدن دوباره خواب شما را عشق است

گرچه دورم ز تو ای ناب تر از هر رؤیا

انتظارو شوق دیدار شما را عشق است

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

بزار باور کنم هستی، بزار برگردم از کابوس

بزار حاشا کنم ماهی میون این همه فانوس

بزار فردای دنیامو به دستای تو بسپارم

واسه پروانگی کردن من این دستا رو کم دارم

.

.

.

۰۹۱۷۱۶۹xx78

همیشه آرزوم بود،یه روز منو تو ماشیم

دست تو رو بگیرم، مثل امشب  تو ماشین

دوست دارم فرشته، فدای اون نگاتم

بخند برام همیشه عاشق خنده هاتم

.

.

.

۰۹۳۹۷۶۷xx59

کنارتودرباران قدم میزنم..

چتربراىچه؟!

خیال که خیس نمیشود!

(فاطى)

.

.

.

۰۹۳۵۸۲۰xx17

نامه ام را ریز ریز میکنم

جلوی کبوترها می پاشم

حالا دیگر آسمان هم میداند راز مرا …

تقدیم به اونیکه بی بهونه رفت

ازطرف حمید

.

.

.

۰۹۱۳۹۸۷xx56

خدایا عزیزی که این مکتوب را میخواند بر بال آرزویهایش پرواز کند.

بارالها او را دریاب درتمامی لحظات ، مبادا خسته شود ، بیمارشود ، بیفتد یا غم ببیند.

دلش را سرشار از شادی کن و آنچه را به بهترین بندگان عطامیکنی به او عطاکن .

(تقدیم به F)

.

.

.

0937202xx73

اتل متل خیارشورخواهانتیم مابدجور اینم ازنوع شوری برای رفع دوری!

.

.

.

۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸

جدیدترین اس ام اس های روز ایران

اس ام اس های جدید

اس ام اس های سرکاری

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس های پند آموز

پیامک جدید

اس ام اس کده

.

.

.

0937481xx51

برادری به تعداد نیست؛ به وفاداری است..

یوسف ۱۱برادر داشت و حسین(ع)، تنها عباس(ع) را …

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

خداوندبه موسای نبی فرمود:با زبانی دعاکن که باآن گناه نکرده ای تادعایت مستجاب شود!

موسی عرض کرد: چگونه؟

خداوندفرمود:به دیگران بگو برایت  دعاکنند،

چون توبازبان آنان گناه نکرده ای.

“برام دعا‎ ‎کنید”

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

آهسته گفت: “خدانگهدارت”

در را بست و رفت… آدم ها چه راحت مسئولیت خودشان را گردن خدا می اندازند..

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

“چه بسیار پوست ها که گذرشون به دباغ خونه نمی افته”

روی این ضرب المثل ها حساب نکنید!

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم..

به هرحال ممنون از مشتت!

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

خواب‎ خوبی‎ دیدم‎/زیر‎ باران‎ بودیم‎/و‎ ‎کسی چتر‎ نداشت‎……..

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

یه آنشرلی هم نشدیم،که بهمون بگن آنه تکرارغریبانه روزهایت چگونه گذشت؟

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

بوی بخار تنت می آید. بی وفا!

مگر قرار نبود بدون من باران را دیوانه نکنی؟

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

بغض هایم را نگه می دارم…!

بعضی وقتها سبک نشوم سنگین ترم!

.

.

.

۰۹۳۷۴۸۱xx51

گاهی بخاطــرش

مــانـــدن را تحمــــل کن!

رفتن ازدست “همه” برمی آید….

.

.

.

۰۹۳۵۵۲۷xx43

یارو میره مزرعه میخره با ابعاد ۲سانتی متر در ۸ کیلومتر.

بهش میگن این چیه؟ میخوای چی بکاری؟

میگه به امید خدا ماکارونی !

.

.

.

۰۹۳۵۸۲۴xx34

غم دانه دانه می افتد روی صورتم

شور است طعم نبودنت…

تقدیم به داداش سعید سعیدی نیا

فیکسچر تنها از پویا خودرو

.

.

.

۰۹۳۵۸۲۴xx34

من سرسبز ترین واژه ملموس غروبم

کاش در این وسعت سبز یکنفر درد مرا می فهمید

تقدیم به داداش سعید سعیدی نیا

فیکسچر تنها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: